Regulaminy

REGULAMIN WIZYT

&1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa zasady korzystania
    z usług świadczonych w Salonie Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY ul. Marcina Borelowskiego- Lelewela 9/3, 30-108 Kraków ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­zwanego dalej „Salonem”.
  2. Salon świadczy Usługi w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00-20:00- według ustalonego wcześniej grafiku oraz wybrane soboty, w godzinach od 8:00 do 15:00- według ustalonego wcześniej grafiku.
  3. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Salonu, zwaną dalej „Usługą”.
  4. Regulamin stanowi umowę na świadczenie usług. Zarezerwowanie terminu na zabieg w Salonie jest jednoznacznej z zaakceptowaniem regulaminu Salonu.
  5. Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
  6. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.

&2

Definicje

  1. Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do
    czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi.
  2. Dziecko/osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
  3. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
  4. Salon – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
  5. Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz
    Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.
  6. Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi procentowo określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.
  7. Usługodawca – oznacza:

 

Monika Tukałło prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY, pod adresem UL. Marcina Borelowskiego- Lelewela 9/3, 30-108 Kraków, NIP: 5130067672, REGON: 360485369, zgodnie
z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Dane kontaktowe: adres e-mail: gabinet@kosmetologia-monalisa.pl, numer telefonu: 696 496 162.

&3

Klienci

  1. Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia.
  2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.
  3. Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
  4. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy
    o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.

&4

Świadczone usługi

  1. Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług na stronie internetowej https://www.kosmetyka-monalisa.pl/ oraz na portalu rezerwacyjnym monikatukallo.booksy.com oraz w Salonie.
  2. Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
  3. Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.
  4. W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.

&5

Rezerwacja wizyt

  1. Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty stacjonarnie, telefonicznie i online.
  2. Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty przez Klienta Zadatku w wysokości 20 % ceny Zabiegu.
  3. Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie lub odwołanie Zabiegu na mniej niż 72 h przed jego rozpoczęciem, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.
  4. Gdy w dniu zbiegu okaże się, że klientka ma przeciwwskazanie do wykonania zabiegu również uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.
  5. Salon dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Salonu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Salonie, szkolenie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
  6. W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.

&6

Spóźnienia

  1. W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Salonie Klient powinien stawić się w Salonie na ok. 5-10 minut przed rozpoczęciem Zabiegu,
    w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów.
  2. O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników Salonu telefonicznie z wyprzedzeniem.
  3. Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do 10 minut bez konsekwencji skrócenia długości Zabiegu.
  4. W przypadku spóźnienia powyżej 10 minut Salon ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz z konsekwencjami wskazanymi w 5 ust. 3.
  5. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Salonu.

&7

Płatności

  1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.
  2. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie.
  3. W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
  1. Płatność gotówką w kasie,
  2. Płatność kartą płatniczą,
  3. Wcześniejsza płatność przelewem,
  4. Płatność mobilna za pośrednictwem systemu booksy.
  1. Cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony Zadatek.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie.

 

&8

Standardy pracy Salonu

  1. Usługodawca oświadcza, że pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
  2. Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych
    i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
  3. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
  4. Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania zalecanych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
  5. Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
  6. W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Przerwany zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.

&9

Obowiązki Usługodawcy

  1. Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany:
  1. przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,
  2. w związku z ust. 1 § 8 niniejszego Regulaminu wizyt, odebrać od Klienta pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
  3. do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwskazań
    do wykonania Zabiegu oraz zaleceń pozabiegowych,
  4. do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
  5. do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzędzi.

&10

Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu
    w Salonie w dowolnej formie.
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
  3. Reklamacje składa się w formie pisemnej za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Salonu.
  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia
    i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.

&11

Dane osobowe

Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.

&12

Postanowienia końcowe

  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca.
  2. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług –
    w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Salonie.
  4. Aktualny Regulamin wizyt jest wywieszony i dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
  5. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
  6. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
  7. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone
    z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
  8. Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od  01.08.2023 r.

 

Regulamin Karty Stałego Klienta

  1. Karta Stałego Klienta jest kartą imienną i może otrzymać ją każdy, kto skorzysta z zabiegów w Salonie Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY.
  2. Użytkownikiem Karty jest osoba, której imię i nazwisko widnieje na karcie.
  3. Karty nie można sprzedać, wypożyczyć lub oddać innej osobie.
  4. Posiadacz Karty, w momencie posługiwania się nią, może zostać poproszony o okazanie dowodu tożsamości.
  5. Salon Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY ma prawo do odmowy wydania Karty, w przypadku nie spełnienia wymogów zawartych w Regulaminie.
  6. Kartę należy okazywać na koniec każdej wizyty w Salonie Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY w celu uaktualnienia.
  7. Klient akceptuje postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie w momencie odbioru Karty.
  8. Otrzymanie i korzystanie z Karty jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu znajdującego się na stronie www.kosmetyka-monalisa.pl.
  9. Posiadacz Karty ma prawo wyboru korzystniejszej dla niego formy zapłaty.
  10. Karta Stałego Klienta jest własnością Salonu Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY.
  11. Na Karcie Stałego klienta odbijane są stemple (pieczątki) z logo Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY.
  12. Pieczątki rabatowe na Karcie otrzymuje się przy wizycie za kwotę minimum 50 zł.
  13. Po uzyskaniu 5 stempli z logiem Salonu Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY właściciel Karty może skorzystać z rabatu 25 % na kolejny wybrany zabieg.
  14. Po uzyskaniu 10 stempli z logiem Salonu Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY właściciel Karty może skorzystać z rabatu 50 % na kolejny wybrany zabieg.
  15. Klient sam decyduje czy chce wykorzystać Kartę z 5 pieczątkami z 25 % zniżką czy zbierać pieczątki dalej aby uzyskać 50 % zniżki.
  16. Po wykorzystaniu Karty 25 % lub 50 % klient otrzymuje nową Kartę Stałego Klient.
  17. Kartę Stałego Klienta nie można wykorzystać na usługi w promocyjnych cenach, które w chwili chęci wykorzystania Karty są dostępne w Salonie Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY. 
  18. Zniżki i promocje skierowane do posiadaczy Karty, nie łączą się z innymi promocjami, pakietami, bonami podarunkowymi i obniżkami okazjonalnymi skierowanymi do ogółu klientów.
  19. Każde 5 pieczątek uprawnia do 25% zniżki lub 10 pieczątek uprawnia do 50 % zniżki na dowolnie wybraną usługę w Salonie Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY (nie dotyczy zabiegów makijażu permanentnego).
  20. Zniżka Karty Stałego Klienta nie obejmuje zakupu kosmetyków.
  21. Pieczątki na Karcie Stałego Klienta można zbierać bezterminowo.
  22. Wykorzystanie zniżki po uzbieraniu 5 lub 10 pieczątek obowiązuje 3 miesiące od otrzymania ostatniej piątej lub dziesiątej pieczątki.
  23. Treść regulaminu jest udostępniana w recepcji oraz na stronie internetowej www.kosmetyka-monalisa.pl
  24. Salon Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY zastrzega sobie prawo zmian w regulaminie “Karty Stałego Klienta”.
  25. Do zmiany regulaminu wystarczy jego ogłoszenie na stronie www.kosmetyka-monalisa.pl.
  26. Za termin zmian należy przyjąć termin opublikowania nowej wersji regulaminu na stronie www.kosmetyka-monalisa.pl
  27. Regulamin obowiązuje od dnia 01.03.2021 r.